Vad skall man göra i dag??

 
TORDAG
140821
 Jon & Jonna
Grattis
 Mitt liv
 Dagens citat
Allt detta önskar jag dig .....
 
Upptäckten av alla små glädjeämnen, som att
öppna en kär gammal bok, vända de tummade
sidorna och läsa de första välbekanta orden ...
Hej där 
 Torsdag ... lite ensamt i dag, alla jobbar eller går i skolan.
Jag får ringa till Nea och häcka med henne :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Nu vaknar jag oftast av att jag är kissnödig, i dag vakna jag runt 6.30.
Det är helt OK för man sover så himla bra på min värktabletter jag har.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Det är lika bra att vara uppe nu och ta tag i dagen.
Disken är över hela bänken, Det är ingen som har plockat in den.
Så när disken är ur och den skitiga i så tar jag
mig en dusch.
 
Nu är det kläder på och sen fixar jag frukost. Min bästa stund på hela dagen.
Tänder ett ljus äter sakta och hinner kolla på FB, nyheter och annat skoj.
Kaffe med en god smörgås, jo vet du det är så
himla gott.
 
Jag skall till Josefin i dag ... känner att jag håller på att falla för långt tillbaka.
Nu skall jag bli peppad och gå framåt. Fick lite uppgifter som skall vara klart till nästa gång vi ses.
Ny tid om fjorton dagar. Så nu är jag peppad igen.
Jag tog vägen förbi Wilma hon skall vara hos mig i dag bara för att ha sällis.
Hon var lite nödig så det var nästan bara att springa till högt gräs så hon fick
bajsa i fred. Lite många hundar ute på morgon kvisten :).
 
Körde över till Camilla på jobbet. Hon har en läkartid i morgon klockan två.
Så nu är det hem och vecka lilla Robin som skall till skolan.
Jag vill luncha med han innan så jag jagar på han.
 
Jag hinner med att dammsuga och fixa lite hemma.
Så nu tar vi och kör till Robbans, en sallad till mig och en pzza till Robin.
Tänk han och jag bara över en lunch ... vad trevligt.
 
Nu är det till centrum, han skall möta kompisar och ta sig till skolan.
Jag skall handla till middagen och sen hem.
Så nu är det bara att köra hem.
 
Jag lägger mig och kollar TV och somnar så klart.
Vad annars, nä blir lite väckt av svärdottern som ringer.
Hur är det och vad händer osv
 
Vi skall försöka stråla samman nästa vecka.
Jag skall väl hitta saker att göra bara.
Som gör mig glad ... jag behöver positiva glada saker.
Ja kan jag få dom serverade :)
 
Middagen klar, gubben är hemma vi äter sen kollar vi en film.
Jag lämnar Wilma till Thomas och Camilla kommer precis hem.
Så då hinner man säga hej till henne.
 
Nä mitt herrskap trött som en skit, behöver lite vila nu.
Så vi hörs i morgon
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0