Barn barn :)

 
FREDAG
20141219
Isak 
Grattis
Lukas 
Min Bulldozer
Han blir stor kille i dag älskar din goa unge .
 Dagens citat
 
Småsaker .......
 
 Ett oväntat paket.
Hej där 
 Har hört att vecka klockan är olustig grej som uppfanns.
Jo det är ju så ... men väldans bra när man har en tid att passa.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min morgon är på G ... Sitter med tänt ljus och har en kort yoga så
återhämtningen blir bra och jag orkar med dagen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen och frukost avklarat.
Filosoferar för länge, kommer sent till Linus
blir sen där ifrån ...
 
I Salem väntar en super stressad Nea och vi bytte bara några ord
vid hiss bytet. Hon skulle till skolan och avslutning
med Johanna. Nu är det jullov för barnen.
 
Jag tog Amanda till läkaren i Södertälje, bra att man kan hjälpa till lite.
Vi kom i från Södertälje väldans sent ....
Men nu skall det bli kaffe till mig ....
Gott som fasen, hembakade pepparkakor också.
 
 
Var i Salem över lunch och drack mer kaffe.
Passar på att tacka för lunchen. Gott med gröna spagetti :)
Jag känner mig väldans trött ... det gör även Nea.
Kan vara vädret.
 
Solen kom fram och stråla lite på oss, fint var det.
Synd att man inte hade tid med att gå ut och njuta lite.
Tar en kaffe istället.
 
Ja det är ju bara att fortsätta med denna dag, jag och
Linus drog hem vid 14 tiden.
Kolla tv och åt mellis, vi fick besök av Rille med familj.
Fika igen, ja vad?? jag gillar att fika.
 
Nä jag har ingen lust att fixa middagen så det är bara
att kolla med Thomas om man kan komma på middag.
Men innan jag far dit så plockar jag upp Camilla på jobbet. Hon stänger i dag.
Linus blev lite uppspelt av att vara på mammas jobb.
 
Nu till middagen på Brinken.
Korv stroganoff. Det är så gott, kaffe på maten och mer kaffe när Anneli anländer.
Det var hela familjen så kul att träffa dom.
Nu skall jag hem, trött som en elefant.
 
Inget bra på tv så jag gör natt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer
Postat av: Viola

Jag vill också vara en Superfarmor! Tittade in för att få nys om hur en sådan är. Tack för trevlig läsning.
Ha det bra.
Kram

Svar: Kan man vara superfarmor , ja så kanske man bör ha barnbarn.Och ett hjärta som klappar för dem så löser sig allt.
PH

2014-12-20 @ 18:59:29
URL: http://Polargrevinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0