Fika med Eva :)

MÅNDAG
20141214
 Gottfrid
Grattis
 
Eva
Alltid lika kul att träffas. 
 Dagens citat
 
Småsaker .......
 
 Och månljuset över ängarna, en länge efterlängtad
bok, stjärnorna, tandläkarens besked
"inga hål den här gången".
Hej där 
Det är en regnig dag och det är inge skoj ... 
Jag vill verkligen ha lite snö...
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min dag börjar med en skön stund med min själ i fokus.
Frukost och dusch... min dag kan börja.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Saga trött som en vet inte vad ..... Hon tycker det är besvärligt att
ha så långt till skolan .... Jo det kan vara så.
Men du måste gå på dessa timmar som är självvalda.
Man väljer ju gymnasiers inriktning själv för att man vill just bli en sak.
Allt som handlar om det är viktiga timmar och man skall gå på dessa. 
 
Så min dag ... Josefin först .... Det är skönt skall snacka av mig.
Mycket just nu. Så det är lite väntan på vårdcentralen.
I dag blev det bara 30 minuter då hon har fått ett akut möte.
 
Det gick bra och nu tar jag min bil till Huddinge och se om
jag hittar julklappar till stora flickorna.
Det skall bli så kul.
 
Oj det fanns massa saker som man kan ge i julklapp.
Hoppas dom gillar det.
Kan ju vara si och så med det.
Jag skall även skicka paket till flen.
Se vad jag hittar till dom.
 
Nu blir det lunch med Eva :) Så himla kul.
Hon är en varm vind i mitt hjärta.
Låter det konstigt ? Nej det är inte det, vi har umgåtts i tusentals år.
Så det är bara skönt när man kan upptäcka det. Vi gjorde det för hur länge sen som helst.
 
Vilken lunch ... kul massa snack, vi tar en runda i affärerna också.
Det är ju bara att fönster shoppa och även kolla efter jul tips.
Nu skall jag dra mig hem, Camilla och Linus skall inte behöva gå den långa vägen hem
i regn och rusk. Så det blir kaffe på Brinken :) .
 
Jag bör handla lit på ICA innan jag kommer hem ... Sen skall man fixa maten.
Kyckling och wok. Gott i gott.
 
Tar lite kväll har lite ont så jag tar och gör kväll då.
Men va ... Robin....
Var du tvungen att fara till Salem .....
Ja ja hämtar dig nu.
 
Två avsnitt av
Arrow.
Nu är det natt i natt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0