Fika

 
TISDAG
20141230
 Abel & Set
Grattis
Eva
Tack för en bra lunch. 
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen ......
 
Vänner önskar dig lyckan du söker.
Hej där 
Man skall alltid ha ett ljus inom sig i beredskap av mörker. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En morgon med fylld förhoppning. Jag skall träffa min kompis Eva :).
Så denna morgon lyser lite extra.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min tid är ett kort måste och sen är det frukost och duschen.
På men kläderna och vänta på att höra något av Eva om när, var och hur.
Men klockan går och Eva hör inte av sig .
Så jag ringer.
 
Jo det blev senare hon har annat för sig på förmiddagen.
Så det är ju klart att det blir sen ...
Camilla skall då också träffa Anna så vi åker tillsammans.
 
Väl i Huddinge träffas vi på Castello över en lunch.
Det är ju bara skoj att träffas med det är synd att det tar
sån tid mellan gångerna.
 
Men det blev någon timme där, hon har ju då lovat köra ett par kompisar till båten.
Så jag blev kvar med Camilla och Anna. Malin var också
där. Vi kolla lite i affärer på rean, inte mycket att skryta om.
 
 
Jag och Camilla kör till MAXI, handlar till pannkakorna som skall vara till middagen.
Gick med Linus i affären som han hatar att vara i.
Det kan inte vara kul att vara
barn och hänga med mamma och pappa
i en tråkig affär.
 
Inte får man plocka på sakerna och inte får man springa.
Inte får man bli arg och ledsen och inte får man .......
Det är bara sitt still i bil-vagnen eller vanliga mat vagnen.
Eller hålla mamma i handen.
 
Nä jag tog Linus och så sprang vi iväg. Han leta efter något.
Undra om han vet vad :) .
Så var vi klara och jag tar hand om honom men mig för att
träffa Jimmie.
Jag skall ha en vägg bonad på Frost tjejen som någon
i Tumba köpt.
 
Väl hemma kan man börja med smeten till pannkakorna.
Då ringer Petra ... det är hon som köpte frost figuren.
Så då har man fixat det.
 
Nu kommer Camilla och Thomas så vi kan äta.
Det blir ugnspannkaka med drottningsylt.
Det är bara att äta på. Gott är det.
 
Lite film på tv och mer slapp tid.
Jag är så lat nu så det är fan inte sant.
Här ligger man på soffan och gör ingenting
 
Dagen går till enda 23.50 Pip
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0