Första dagen på julmånaden

 
MÅNDAG
20141201
 Oskar & Ossian
Grattis
Fika hi Salem
 Dagens citat
 
Finn glädjen i vatten .......
 
 Dagg på bara fötter.
Hej där 
Vaknar till ett vackert sken av julljus i fönstret.
Nu är det nära. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är min tid och jag känner att det är så skönt.
Lugnt och stilla.
Yoga, frukost, duschen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Då är det bara att åka mot Salem ... Jag skall goa med Joline.
Hon kollar lite på pippi medans jag fixar mössan till Linus.
Namnet håller på att lossna.
 
Nu skall vi till Camilla på en fika innan jag skall till psykologen
och sjukgymnasten. Sen är det lunch och vidare till HS för
Camilla skall hämta sin nya bett skena.
 
Joline är en duktig tjej hon hänger med och jag tycker om att
ha henne med mig. Vi for över till Salem vid 15.30 tiden och
lämnade en trött tjej till mamma och pappa.
 
En fika med saffrans bulle säger vi aldrig nej till.
Nu är det så att vi skall plocka upp Linus så vi måste bege oss till dagis.
Tack goa Nea för bulla och kaffe. Fika drottningen är nöjd :) .
 
Nu har vi en trött Linus  bilen och han får goa i soffan med mamman sin
och jag far hem och fixar mat. Eller gubben får göra det har så jävla ont i min axel och arm.
 
Nu tittar jag och Robin på tre avsnitt på Netflex på
ARROW.
 
Nu gör jag kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0