Handla till jul

 
TISDAG
20141223
 Adam
Grattis
Sveriges Drottning  
 Dagens citat
 
Vart än du tar vägen .......
 
Du kommer att möta svårigheter du aldrig kunna
drömma om, känna tvivel och rädsla - men också få
uppleva behagliga överraskningar. 
Hej där 
Jag vet redan nu att denna dag g kommer att vara stressig.
Jag vet att det kommer vara fullt med folk när jag skall handla. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Frukost och en kort återhämtning kan aldrig skada.
Tänder ljus och får lite återhämtning.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Vad blir det i dag då???
Ja jag skall planera vad vi behöver ...
Tror att jag skriver en lista och det är ju bra .
Då skall det väl gå fort.
Men vi tar först morgonen.
 
Tvättstuga ... 10 - 14.00
Massa tvätt var det, men det är ju så två tonårsbarn och
jag med en gubbe som arbetar ute.
Så jag går ner först lägger i och en timme senare hänger jag.
 
Nästa gång tar Saga så handlar jag.
Bra planering tycker jag. Men det rasa vid 11.30
Nea ringde .. jag får ta Robin till Salem.
Han passar barnen och jag kör Nea med bäbis till HS akuten.
 
Nu måste jag dra och handla så jag hinner plocka upp tvätten.
Saga har gjort sitt så nu skall jag ta upp den.
Men handlingen han jag INTE med.
 
Nu till Salem och hämta barn och Robin.
Jag lämnar dom med gubben.
Nu skall jag handla.
 
Oj vad folk, det kommer att ta tid.
en handla, handla, handla.
Massor med saker ICAMAXI, Rusta, och mer ICA.
Nu är jag klar 17.50 .....
 
Oj nu är det kväll och full fart på jul maten.
Tur att Ari får hjälp av Jolin :).
Det är så att flickorna kom i säng 23.30 .... oj lite sent eller???
Nä det är ju jul.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0