Helg igen :)

 
FREDAG
20141211
Alexandra & Alexis 
Grattis
Joline & Linus 
 Dagens citat
 
Småsaker .......
 
Lyckan kan se ut hur som helst - precis som konst. 
Hej där 
 Helgens dörr är dags att öppna.
Göra något roligt och minnes värt.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgonen startar runt sex min tid måste jag ta vara på.
Känns så konstigt när jag inte får den.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Vilken annorlunda dag det blir i dag.
Dusch, frukost och sen avfärd.
Mot brinken skall plocka upp Wilma och Thomas för att lämna Linus på dagis.
Sen skall jag kasta av Thomas på lilla Essinge han har julbord i kväll.
Min bil styr mot Salem och jag skall plocka upp Jollan.
Vi skall ha en mysig dag och hämta Linus senare.
Nu är det i alla fall vår tid, min och  Jollans.
 
Fixar lunch sen tar vi och försöker med lite vila vilket inte funkar så bra.
Tar en sväng till affären så kan man hoppas att hon är lite trött sen då.
Mycket riktigt damen somna i bilen .....
 
Bär upp henne så hon kan sova med gubben som också är hemma nu.
Jag hämtar Linus själv. Bättre att hon får sova ut lilla Jollan.
Linus väcker henne senare så dom kan leka lite.
 
Vi fixar middagen jag och barnen. Det blir köttbullar med makisar,
för att det beställde Jollan.
 
Det är så att vi måste handla jag och Camilla .... till baket i morgon.
Så det blir att vi måste ta barnen med oss.
Det gick så där .... Linus är trött efter en lång dag
på dagis och en trött Jollan som inte alls känner för att handla.
Så vi blir klara till slut och åker hem.
Hemma hos oss är Kim och Lilla hon.
Sitter och snacka med gubben, så det blir fika time för mig.
Jollan villa ha tee.
 
Så kvällen kommer och jag och Jollan har det mysigt
Hon blir trött framåt åtta så vi ställer upp sängen
så hon kan lägga sig när hon vill.
 
Vi gör lite kväll nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0