Helg

 
FREDAG
20141205
 Sven
Grattis
Min familj 
 Dagens citat
 
I den spirande våren .......
 
 Tussilagon skjuter upp sina gula huvuden
längst vägkanterna och knoppar
brister på nakna grenar.
Känner du doften??
Detta är den märkliga som kallas vår.
Detta är dagsmejans tid,
när det mörka vintern upplöses.
En tid av yrvaken glädje - du blir ung på nytt.
Hej där 
Oj vad man sover
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är fredag och dörren till helg.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Vanlig morgon för mig ...Yoga, frukost, dusch och lite nät koll.
Det är bara att börja dagen som man vill, skall hjälpa Camilla med ett skop i köket
lite planering och se att det funkar.
 
Vi tar lite kaffe och hinner snacka också.
Hon bjuder på lunch och jag blev mätt och glad i magen.
Nu skall jag raka vägen till Salem.
Skulle ha passat busungen men det blir inget.
Det blir nästa vecka istället.
 
Jag följer Neas och hämtar barn från skolan.
Och fikar sen en hel del.
Min arm börjar jäklas med mig och jag vet inte om jag
skall låta en buss köra över den.
 
Hinner snacka lite med sonen också han är lite små stressad.
Men det är lugnt och det blir bra.
Så nu skall jag hem och maten skall fixas.
Robin kommer så det blir han som fixar middagen.
Kyckling och pommes.
 
Sen skall han dra iväg på en fest och vi skall väl bara ta det lugnt.
Hoppas på det bästa med min dumma arm.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0