Inget planerat

LÖRDAG
201412227
Johannes & Johan 
Grattis
Nea
Tack för sällskapet i dag :) .
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen .......
 
Så finner du ditt liv & lycka. 
Hej där 
Oj nu var det ju väldigt sent vill jag lova.
Nästan 10 och ett huvud som känns tre storlekar för litet. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Duschen och frukosten är avklarad.
Lite återhämtning och jag är pigg som fan.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Skall inte göra något i dag, blir hemma vid och slappar lite,
Jag och Robin kollar på ett par avsnitt av Arrow.
En bra serie som nu är inne på säsongs två avsnitt ett.
 
Jerry skall komma i morgon ... Oj jag behöver nog köpa en
julklapp till Elton ... Han var den som jag har glömt :( .
Det är ju bara att åka och handla.
 
Då passar jag på att lämna pippi väskan och nycklarna i Salem.
Lite kaffe och goda nya ballerina med pepparkakas smak.
Fasen det är så ballt att vara en fika drottning, man
får då den förmånen att smaka på massa
gott tilltugg.
 
Vi besluta att jag skulle köra Nea till Willys för hon behöver mjölk.
Det är ju bra, vi skall passa på att lämna julklappar till Linus.
Han blir super glad för långtradaren med massa bilar på.
Camilla fick ett fint armband med "Bästa faster" och Thomas "busfarbror".
 
Jolin ville vara kvar och jag skall hämta henne.
N far jag och Nea hem till mig, jag lämnar varorna
hos mig se far vi vidare till Salem.
Jag far hem för att äta innan jag ringer Nea.
Vi skall väl hämta Joline från Linus.
 
Men innan vi åker dit tar vi en sväng för bi Eges i Alby.
Jag skall ha gravljus och en bil till Elton.
Nea handla lite till Amandas kalas.
Nu far vi till Brinken, jag tar bara en snabb fiks.
Nea vill åka hem Haylie är dålig igen.
Inge skoj alls.
 
 
Så nu kör jag hem dom sen åker jag hem.
Väl hemma hos mig så ringer Robin, han vill ha nya byxor,
han har spräckt dom i röven. 
 
Ner till gröna borgen och lämnar svarta jeans åt honom.
Nu hem och ta värktablett.
Jag är super trött.
Jag gör kväll nu,
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0