Jävla värk !!!

 
TISDAG
20141202
 Beata & Beatrice
Grattis
 Min mys dag med värk :(
 Dagens citat
 
Finn glädjen i vatten .......
 
Svarta skuggor i ett tjärn. 
Hej där 
Oj vad skönt ... sovmorgon till klockan 7.30 :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgon stund med mig och min själ.
Jag njuter helt och hållet.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost, duschen och lite nät surf.
En bra start på dagen. Ingen snö med hoppas på att det
dyker upp snart. Jag har en lugn och mysig förmiddag med så lite som möjligt att göra.
Gubben är i garaget med sonen och jag far över till Camilla för ett kort
ögonblick.
 
Det är inget speciellt på eftermiddagen heller, jag hämtar Linus från dagis .
Camilla är på fika på jobbet. Det är ju kul för henne.
Jag och Linus får besök av Jessica och Jack.
Vi tar en fika och snackar lite.
Gubben dyker också upp och även Camilla och Thomas.
Rickard kommer även han. Snabb fika blir det.
Nu går alla hem till sig och vi kan göra maten klar.
 
Sen är det den där himla tvätten.
Jag har massor, Robin har massor och saga har hur
mycket som helst!
 
Jobbigt son fan med tvätten och den är klar 22.10
Då tar jag bara och gör kväll och kolla tv från säng läge .
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0