Jul

 
ONSDAG
20141224
Eva 
Grattis
Grattis Eva på namnsdagen 
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen .......
 
Runt nästa krök kan världen
ligga öppen framför dina fötter;
när du passerar ännu ett krön kanske du måste
ta dig igenom en snårig ravin. 
Hej där 
Vilken känsla när jag vakna ...
Julafton .... 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag har en obligatorisk julfrukost med barnen som vill.
Sen skall vi här hemma fara till Salem.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag tassar upp vid sju för att få lite kvalitetstid med min själ.
Jag vill ha all återhämtning som bara går.
Duschen och en kaffe innan jag börja
väcka huset till frukost.
Duka upp bordet och finner nu att vissa har ont i magen????
Camilla, Thomas och Linus kommer med julklappar till mig och Ari.
Så fint.
En glad Jolin med pippi väska
Frukost
Linus vill ha min kamera, nähä killen den är mormors :)
Så nu har vi en fin frukost och Tv film skall det också bli.
Polarexpressen.
 
Nu far Camilla med familj hem och vi slappar lite innan lunchen. 
Barnen har nog vräkt i sig för mycket av godiset.
Inte så hungriga till lunch.
Amanda äter bra, Johanna är försiktig och
Jollan vill ha allt och äter lite.
 
Nu kommer Kalle och sen far vi till Salem.
Det är en timme man sitter och bara är.
Skönt :)
 
Robin och Saga har åkt i förväg dom skall hälsa på Babar.
Vi tar vår bil till Salem. Det är minusgrader och jag hoppas på snö :)
Vilken fin gran dom har i Salem.
Barnen fick besök av tomten :)
Barnen blev så glada när tomten kom.
Här är lite speciella saker i Neas gran.
Minnen från barndomen.
Så fina saker.
Nu skall det svullas massa mat.
Vi har en lite flicka som inte har den bästa dagen.
Lilla plutten.
Men denna tjej hon älskar pippi om nu någon missat det.
Två trötta tonåringar

Nu far vi hem efter fika med go kaka. Barn börjar bli trötta och då är det dags att dra sig hem.
Tack för en fin dag familjen Annorlunda.
Oj jag höll på att glömma ......
Armband jag och Ari fick
Tack vi har dom på oss :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0