Lunch med Lollo

 
FREDAG
20141226
 
Grattis
 Lollo
Tack för trevligt fika/lunch sällskap.
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen .......
 
 Så väljer du din egen väg.
Hej där 
 Att känna saker du inte kan se ...
Att höra saker som ingen annan hör ....
Att känna lugnet när det är kaos runt om ...
Då har man nått sitt mål.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En smula seg, en smula vill inte gå upp.
Men när man sätter fötterna på kalla golvet då...
In i duschen och sen en alldeles förträfflig frukost.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Fortsätter lite på min FB måste kolla runt. 
Det är snö puder på marken och kallt ,
Vilken fin dag det är, och titta där är solen :).
 
Minus åtta grader och sol en sån underbar dag.
Jag tror att min dag kommer att bli bra.
Tar det lugnt och hittar en fantastisk återhämtning.
 
Jag tror att min lunch med Louise kommer att vara fantastiskt bra.
Nu skall jag bara fixa i ordning mig för att köra till
Huddinge.
 
Lollo är på HM och jag möter upp henne där,
vi går till in & finn för att jag letar efter en fäll till bilen.
Sätet är så förbenat kallt på morgonen att jag
fryser röven av mig när jag sätter mig.
 
 
Nu så blev det inget köp ..... Det fans inga !
Morrrrrr Nå ja vi tittar in i en skoaffär där Lollo hittar ett par stövlar.
Nu kan vi ta lunch, Costello är ett bra ställe, oj det tror jag halva Huddinge tycker också.
 
Men vi hittar en plats och vi kan äta och lilla gubben får också smaka.
Så fin han är denna lilla kille, glad och snäll.
Mamma går och röker då är det lite läskigt.
Även i min famn, han vet att han har sätt mig
men han är så avvaktande.
 
En kaffe på maten och sen är det tack och hej, tar oss
upp till nya lägenheten. Det är ju så att Lollo har bytt till en större lägenhet.
Ljus och fin är den. Ett bra byte :) .
Klockan tickar och jag måste dra mig hem.
 
Fixa lite mat och så. Jag skall vara med Camilla i kväll,
Thomas skall på galej med killkompisar.
Vi skall göra ordning i Linus rum.
Dom har givit han ett större rum så han
kan ha sina leksaker där.
Vi hade en mor och dotter kväll och det var ju trevligt.
Länge sen faktiskt.
 
Gubben kom och hämtade mig vid 23 tiden, sen tog han bumble bee
till stora staden och hämta Thomas.
Vi kom i säng till slut runt två :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0