Samtal med läkaren

TISDAG
20141216
 Assar
Grattis
 
 Helen Jakobsson
Min kurator
 Dagens citat
 
Småsaker .......
 
 Allt som gör oss lätta om hjärtat och får mörka
dagar att ljusna.
Hej där 
Jag känner verkligen att det är tragiskt att snön inte kommer.
Det skulle bli så mycket ljusare då. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Oj för sov sig lite i dag, men eftersom jag är uppe så i god tid gör det inget.
Jag kommer i tid ändå. Nu är det bara förberedelserna som skall fixas.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min själ mår bara bra och efter gårdagens inhalation av stark energi så är det bara att
köra dagens återhämtning. Och jag kommer att hämta massa energi nu på förmiddagen.
Duschen, frukost nu kan dagen starta,
 
Hinner med lite koll på nätet också. Jag kör på det är ju OK känner jag.
Nu skall jag inta förarstolen i bilen och susa iväg.
Jag är på väg för sista samtalet med min kurator.
Vilken kvinna det är, hon har sparkat på mig och hjälpt mig
över min dramatiska vurpa med moppen.
Jag kom ju in i en tanke sväng att jag faktiskt kunde ha dött
om hjälmen slagit lite hårdare i nacken.
 
Jag vet att jag har några fina där uppe som skyddar mig,
tack vare dom blev det "bara" en bruten armled.
Som i sin tur blev en operation, som i sin tur blev problem med nervbanorna.
Så ja jag har nog lite tur i alla fall.
 
Nu är jag på väg hem igen, fan vad jag har ont i dag.
Min arm känns som om någon sliter i trådar och sätter ström i dom.
Tar mig en soft dag på soffan. Njuter av att vara själv lite.
 
Men det känns som jag glömt något ... vad??
Nä kan inte komma på vad det är.
Nu tar jag en titt på FB och ser vad som händer här.
 
Oh mina flickor bakar peppisar :) ... Men va ...
Oj nu mins jag, jag skulle ju fikat där efter kurator besöket.
Fasen jag missa det. :( .
Ja jag får nog gottgöra det i morgon då :) skall hjälpa Nea.
 
Efter middagen här nu skall jag hämta en 1½ liter Aloe Vera dricka som Thomas har fixat åt mig :) .
Det var snällt av honom att tänka på sin svärmor när han såg denna stora flaska.
Den kan ju räcka två dagar :)
Hämtar den och får en fika med lussebulle.
 
Hela dagen har gott och ingen läkare har ringt.
Nu är det så att Henrik skulle ringa,
undra hur många akutfall som kom in i dag eftersom han inte ringde.
 
Nu skall jag göra kväll och bara slappa framför Tv:n.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0