Sista veckan 2014

 
MÅNDAG
20141229
Natalia & Nathali 
Grattis
 Min dag
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen .......
 
 Tänk på dina vänner när du läser av
kompassen eller revar seglet.
Hej där 
 Vilken fin frostig morgon :)
Tror Frost har varit här med sin stav.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag är man uppe med t5uppen, kan inte sova alls.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min tid är kanoners i dag då hela huset är tyst, inga
ljud från gatan eller porten, allt är tyst.
Man kan nästan ta på stillheten.
Ljus och andning , yoga för kropp och själ.
Så skönt.
 
 
Nu börjar folk runtomkring vakna upp, man kan
höra hur många skrapar sina bilrutor (mycket slarvigt vill jag lova,
ofta bara en titt glugg på framrutan).
Sopp bilen dyker upp och för ett himlaliv när den krossar
möbler och annat skräp från soprummet.
 
jag fortsätter min morgon med lite nyheter. Måste vara uppdaterad.
Världen är i ett stor kaos och det är inge roligt att läsa om.
Men man måste ändå vara uppgraderad.
 
Denna dag är nog inte så skrytsam kan jag se
Tvättstuga har ja nu på kvällen och eftersom det bara är en slö film dag.
så kommer tvätten som ett trött måste.
 
Middagen hinner man precis få i sig innan tvätten.
Och den blir ju klar till 22.00 så denna dag tar slut med en film.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0