Slappa

 
LÖRDAG
20141206
 Nicolaus & Niklas
Grattis
Finland
Självständighetsdagen 
 Dagens citat
 
i den spirande våren .......
 
 Blodet flyter mot hjärtat som bäckarna
rusar mot älven.
Samma liv fyller oss, binder oss alla vid
varandra. Sök lyckan i denna gemenskap,
i detta oavbrutna flöde.
Hej där 
Vilken morgon sömn :)
Sovit som en  prinsessa. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sen frukost ... men det är OK jag har ingen som helst lust att vara stressad.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Eftersom det är sen så sent, så blir det en kombination av återhämtning och frukost.
Det som är viktigt i dag är att jag INTE skall göra något alls.
Kommer att ligga på soffan hela dagen.
Jag skall ta smärtisar och utvärdera vads som är bäst.
 
Så efter lite frukost och koll på nätet tar jag mig till soffan och intar ett ryggläge.
Det finns gott om kanaler så man har att välja på.
Det är så skönt att bara ligga här.
 
Får sällskap av gubben i bland.
Robin dyker upp långt efter lunchen.
Men det var trevligt och se att han är på fint humör, efter festen.
 
Vi bestämmer oss för att dra ner till brinken för en film och
lite mat. Så det är bara att njuta av kvällen ett tag.
Min smärta tilltar så jag beslutar mig för att ta bilen hem.
Gubbens ögon är röda också så det är bra nu.
Hem till vår lilla vrå.
 
Robin är hemma och Saga är hos en kompis.
Så då är det bara att lägga sig på soffan igen och kolla tv.
Slöa dagar det är och kommer att vara.
Med denna värk kommer jag inte att överleva länge.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0