Tandläkaren :(

 
TORSDAG
20141218
Abraham 
Grattis
Min nya tandläkare 
 Dagens citat
 
Småsaker .......
 
 Jag önskar dig många små glädjeämnen - ett oväntat
fynd på rea; exotiska frön som gror, skjuter skott
och blommar; dubbla gulor i ägget; näktergalens
sång från busksnåret; en fyrklöver på ängen;
citronfjärilar om våren; en hisnande färd i en berg-
och dalbana;  en liten kladdig puss; en hund som vill
bli kliad på magen.
Hej där 
 Magen är i fjärils fylld och orolig.
Jag skall till tandläkaren i kväll, en ny en.
Jag är skit nervös.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Var jätte trött i dag .. kände mig nästan irriterad när klockan ringde.
Jag vill sova lite till, bara lite.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Men det är inte så bra eftersom jag skall hämta Linus i dag.
En stund yoga och skön återhämtning. Tända ljus.
Så in i duschen, frukost intagen och sen ut och skrapa bilen, mitt fina knep är så bra.
Startar upp bilen sätter på el värmen till bakrutan och fläkten på fullt på framrutan.
Då är det bara sidofönstren som jag skall skrapa.
 
På Brinken är det kaffe och sen iväg och lämna Camilla på jobbet, Linus och jag
far hem och har en liten mys stund. Lugnt och skönt fram till lunch,
han var lite trött med sov bara 40 minuter, Nu skall han få mat
han åt inge vidare, men det är ju Linus.
 
Vi for i väg till centrum och handla lite, russin bland annat.
Sen fixa vi Lukas paket han fyller ju år i morgon.
Sen var det bara att dra till jobbet och där blev det liv i luckan.
Linus trodde att han skulle till läkaren.
Han blev ledsen och kände sig olustig.
 
 
Han somna när jag stod och prata med Pia på C sidan.
Sen gick jag in till min sida och hälsa på tjejerna där.
Angelica skulle på möte, tyvärr.
 
Jag snacka lite med Mairi. Nu sov Linus en timme. Han var lite obekväm på
mitt jobb så jag åker hem med han. Hemma tar vi lite mellis och då kommer Robin hem.
Han skall vara med Linus medans jag går till sjukgymnasten.
 
Så det gick bra för killarna hemma nu är jag här och tar lite kaffe.
Nu skall jag fixa middagen och sen äter nog jag och Linus tror jag.
Thomas kommer vid halv fem och hämtar  Linus.
 
Nu är jag riktigt orolig ... tandläkaren nästa,
Han heter Peter Karlsson. Ha ha jag har en egen Karlsson nu Camilla :).
Nå ja Saga hänger på dit och jag känner att det är skit läskigt.
Det kommer att göra satan så ont och jag vill inte.
 
850 Kroner fattigare på 30 minuter inte illa ....
Jag har satsat på fel yrke, helt klart.
 
Kvällen ramla på och det var inte så mycket mer att säga om denna kväll.
Så jag tar kväll nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0