Vara överallt

 
SÖNDAG
20141221
Thomas 
Grattis
Grattis Thomas
på namnsdagen svärson
 Dagens citat
 
Småsaker .......
 
Jag önskar dig glada små överraskningar - en
inbjudan, en present, ett leende från någon
du inte känner. 
Hej där 
 En väldigt intensiv dag.
Full rulle med det mesta, jag får huvudvärk.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Lade mig rätt sent i går kväll så man sov i alla fall till 6.30.
Inte illa alls.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min njutbara tid i duschen får vara återhämtningen för i dag.
Jag har en hel del att stå i så jag vill njuta av ensamheten så
mycket det går i dag.
 
Min frukost är som guld på morgonen.
Fil müsli smörgås och kaffe.
Så jädra gott.
 
Då är Elli uppe och lika så Fredrik.
Vi planerar dagen lite löst, lite håll-stolpar
Det blir besök hos Greger och mor & Far.
Bilder kommer tyvärr inte får inte ut dom från kameran.
 
Så det blir lite planering för middag och
andra saker, fika viktiga saker för mig.
Det skall slinka ner ett på koppar om dagen ...
missar jag någon blir det bara pannkaka.
 
Det blir en rörig dag och jag känner att det skit samma.
Massa farande fram och tillbaka för Elli och Fredrik.
Bilar hit och dit.
Svårt att få upp jobbarbilens dörr, den skall ju till Salem.
Kvälls fika på Brinken.
Ja jag säger och de vilken dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0