Veckan fortsätter

 
TISDAG
20141209
 Anna
Grattis
Dagens blomma.
 
 Dagen i sin helhet
 Dagens citat
 
Upptäckandes glädje .......
 
 Glädjen i att kunna använda kroppen; styra en båt,
en cykel, en häst; hantera hammare och spik;
sticka en avig och en rät; föra penseln på en duk;
behärska matematik, teknik och franska.
Vad som helst. Allt.
Hej där 
Jag tror jag var vaken tio gånger i natt, en traktor störde mig,
ett gäng ungdomar, bilar, grannar. 
och massa konstiga drömmar.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Men det är bara att fixa sin frukost efter en stund med återhämtning.
Jag tycker det är så skönt ....
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
I dag är det bara jag länge ... Saga har redan gått så jag hat två som sover.
Gubben kommer inte upp förens vid 9 tiden.
Så det var ett par timmar med bara mig själv.
 
Robin vill att vi följer med och fixar skor till han.
Hans kängor är sönder. Skor måste han ju ha.
Vi far till Heron och tittar på XXL.
 
Här hittar han ett par, Timberlake. Och det som är ..
han betala själv. Så det är ok att köpa dom då.
Nu är det lite på IKEA som jag skall ha.
 
Nea bad mig köpa ljus till henne. Jag skall
ha fler koppar, gröna, har ju dom till kaffet.
Vi skall även kolla om det är något annat som vi behöver.
 
Jag skulle vilka hitta en gul fäll till bilen.
Helst en gul vil jag ha.
Undra vad jag kan hitta en sån.
Någon som vet???
 
Min telefon ringde och jag fick först en tid till
smärt kliniken,  en tid på torsdag till dom.
Sen ringde även röntgen, Magnetröntgen i morgon klockan ett.
Snacka om flyt.
 
Så nu är jag på G hem och skall ta tablett, har ont som fan i dag.
Det är så jobbigt, jag blir så trött av att alltid ha ont.
Och smärt tabletter vill jag inte ha, magen tar stryk.
 
Middagen är klar .. bandspagetti, bacon och bea.
Gott som attan. Jag är så nöjd med mina fina stekpannor och
även kastrullen och grytan. Vilket kap vi gjorde gubben och jag.
 
Kvällen närmar sig och jag har tvätt, min kära son skall inte tvätta. Det är
så elakt. Jag vill ju åka med Lollo till stan på en ljus healing.
Hade suttit bra i dag.
 
Nu får jag ta tvätten i stället .... GRrrrrrrrrrrrrr !!
 Och när jag kommer ner nu är det INTE bokat !!!
Nu är topplocket av och jag är SÅ arg.
 
Så jag lägger mig på sängen och kollar TV.
Skit!!!!
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0