Dating

 
ONSDAG
140108
Erland 
Grattis
ELVIS 
Elvis 68 Special Black Leather  Suit  - Front 
 Dagens citat
 
 Man måste välja här i livet mellan
leda och lidande.
 
av; Madame De Staél
 
Hej där 
 Ja ha då har vi en dag vi skall ta till vara på,
skänka en tanke till Elvis Presley.
Han har sin födelse dag i dag,
han skulle ha blivit 79 år.
(dog 16 augusti 1977)
 
 
 
Jag tar en varm skön dusch och försöker att komma i gång
med den gamla stela kropp jag belånar.
Det kan vara ett litet helvete att ta sig upp och gå dom första stegen.
Sliten kropp.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Min frukost är nu intagen och jag har haft en in andnings
stund för att skapa energi i mina lungor. 
En mycket bra och effektfull
start på dagen.
 
Jag och min kära gubbe skall ha en varm och trevlig date nästa hela dagen.
Vi kommer att åka till Södertälje i dag. Köra Camilla till Annelie K,
sen till centrum för att jag skall till hjärt-och kärlcentrum själv.
 
Nu är det dating med gubben och göra Södertälje säkert.
Vi tar en kebab talrik på ett litet ställe bakom Köpmangatan.
Jag fördrev tiden med en koll på ett tog stånd som sålde allt för 10 kronor.
Helt sinnes sjukt.
Pruskiluskan, soctanten som jagar Pippi
 
Nu är det möte hos socialtjänsten.
Och byte av soc sekreterare, vi har ju ett barn placerat hos oss.
Då har man en egen sekreterare :) .
Mötet gick så där, vi var inte så överens som jag hade hoppats på.
Dom står inte riktigt fast vid vad dom säger heller.
Men nu är det bara att köra vidare.
 
Annelie K bjuder på kaffe och rulltårta och det satt som en god smäck.
Väl på G hem, lämna Camilla först på Brinken.
Nu är det hem och ta det piano.
Känner mig så uppstressad och arg.
 
Somnar av utmattning.
Vaknar till 20.30, inte så smart direkt.
Hur skall jag sova nu då???
Jag kommer att vakna as tidigt i morgon bitti.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0