En dag med inget att göra

 
ONSDAG
140129
 Diana
Grattis
 Till mig
Sjuk Hugo
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Om du inte har ett gott ord att säga
om en enda människa så kom
och sitt här hos mig.
 
av; Alice Roosevelt Longworth
Hej där 
Vi nalkar oss slutet på Januari.
Vad har vi gjort i denna månad??
Vad kan man stoppa in i minnesbanken 
och säga detta hände i Januari och jag är stolt för det.
Jag har många sådana dagar.
Har du??
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Då har jag en ny spännande dag framför mig.
Är oerhört trött och känner mig så förbannat sliten.
Hur kommer det sig att jag inte kan återhämta mig som jag skall.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min morgonstund är guld i mun för mig.
Stilla. tyst och bara jag. Så skall det vara för alltid.
Dagen börjar ta form och jag känner att detta är så bra som det bara kan bli.
 
Skall inte planera dagarna direkt utan vi tar timme för timme i dag.
Så får jag se vad som kommer att hända.
 
Saga är uppe och har kommit i väg också, Robin masa sig just ur sängen.
Det är lite sparlåga där. Jag tar lite nyhets koll så jag vet vad som händer i världen också.
 
Ett tu tre, men vad händer känner mig så dålig, Feber och illa mående.
Försöker sova lite, blir ju bara värre.
 
Sover hela dagen mår skit.
Detta är INGE skoj.
 
Händer inget för jag orkar inte är så skit trött.
Får dock ondare och ondare i kroppen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0