Kalas dag.

 
TORSDAG
140102
 Svea
Grattis
 Amanda
 
Stor tjej i dag.
 &
Annette Part
 
Grattis ha en fin dag.
 
 Dagens citat
 
Jag vill gå ut i världen och förändra den,
men jag hittade ingen barnvakt.
 
av; Birgitta Rang
 
Hej där 
Vi har dag två på det nya året, och jag är long ledig nu.
Så då kör vi på så det ryker. 
 
Denna morgon är inte som de andra mornarna.
Jag har värk Hugo i benen, mest bakom knät på höger sida.
Det är inte så kul att vakna till värk klockan 04.25 .
 
Vi tar en frukost i alla fall och sen så kör vi järnet.
Vem vet jag kan ju glömma bort värken, :)
Hahahahaha
 
I dag händer det lite, jag kommer att äta lunch med dottera
och gå på kalas hos min manga docka.
Men vi intar en frukost först och njuter av den och kaffe.
 
Min lektion i att andas också.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dagen kan börja.
Myser lite för mig själv och pillar lite med mina grattis
kort till barnbarn som fyller år i januari.
 
Till Isac
Till Amanda
Till Olivia. (ej klart)
Dom är ju helt ok och jag får vara nöjd med mitt alster.
 
Sitter och irriterar mig över att min kamera är som en påse
nötter. Den går inte att sätta på som jag vill.
Jag använder kameran så mycket att den slits väldans mycket.
 
 
 Nu hoppas jag att man kan få en kamera till ett vettigt pris och
att man får en som håller eftersom jag fotar så mycket.
Men jag vill inte köpa en dyr kamera just för att den
kan gå sönder och kosta massor att laga, ett dilemma för mig.
 
 
Det var en lasagne lunch på Brinken och lite kaffe på maten.
 För att sen ta sig hem och förbereda mangadockans packet och grattis kort.
Nu är det klart och det blev bara bra.
 
Jag fick något häst ryck att plocka bort julen ....
 så det blev städa ut den lite tidigt i år, med då är det gjort.
Känn lite konstigt då jag gillar ljusstakarna.
 
Nu skall vi sikta mot våren som kommer att bli sen i år
eftersom vi inte har någon riktig vinter.
Det är ju viktigt för års cykel att få sin gilla gång.
 
 
Nu är det så att vi har tiden inne för att åka på kalas.
Det är en sex åring i Salem i dag, en flicka som börjar på sexårs nu.
Oj vad stor hon är.
 
 
Det blev en hel del vuxna och barn som samlades vid 18.00 .
Och vi sjöng.
 
Hon öppna packet.
 
 
 
Och hon är nöjd.
 
 
 
Ett kort till bara, min lilla trollunge.
 
 
Nu är det då lite time att gå hem, trött
och behöver komma till ro med mig själv.
 
En titt på Tv men somna.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0