Linus dag

 
TORSDAG
140130
 Gunilla & Gunhild
Grattis
Linus 
Super grattis på din fina födelsedag.
Hoppas du kommer att ha en bra dag.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Avund är den sannaste formen av smicker.
 
av; Francois De La Rochefoucauld
Hej där
Det är en sån där dag då jag inte
kommer att tillföra så speciellt mycket.
Jag är sjuk och vet inte varför
 egentligen.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har en liten andnings tid här och nu klockan 04.45, har dock varit uppe dryga timmen.
Det är så jobbigt att ligga i sängen, får fasen ont överallt.
Men när man inte orkar så gör man det ändå.
Nu har jag rört på mig och skrivit lite så nu går jag till sängs igen.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Intagit frukosten och blev väldigt illamående.
Ingen bra ide.
 Vila och bara ta det lugnt.
 
Blir serverad lunch av gubben, han är bra ¨på att
ta hand om mig när jag är sjuk.
 
Det är en dag att bara vila, tar mig dock över till Kassmyra för att gratta Linus, det
är ett måste, träffa Göran, Lena, Kim ock lilla hon.
Det var trevligt och Linus gillade bilarna.
 
Leker massor
Trött kille
En annan tårta blir det på Lördag :)
 
 
Så nu är denna kväll slut och jag bara dör i sängen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0