Mitt i veckan syndrom

 
ONSDAG
140115
Laura & Lorentz
Grattis
 Jolin & Linus
Leker så bra tillsammans.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Bättre okänd än ökänd.
 
av; Okänd
Hej där 
Citaten jag kör just nu kommer från en bok som heter
> Riktigt kloka sagt<
Det finns många bra citat och klokheter.
Alltid bra med ett ord för dagen. 
 
 
Det är bara att rulla ur sängen och ställa sig i duschen.
En varm känsla och upptining av kroppen
inte fel.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En stund för mig själv med ljus och lugn.
En frukost och en kaffe 
dagen drar i gång.
 
Dagens agenda är inte tom  men vi får se vad som händer.
Har vissa saker jag behöver ta i tur med.
 
 
Nu kommer barnen upp, oj en Robin uppe före sju, vad kan detta menas???
Han är aldrig uppe före sju ,,,,, Och han tar en dusch på
morgonen. Jaha då skall man sätta om bandspelare igen.
Han har några dagar kvar att bära på den.
 
Så nu har vi full fart och Saga tar frukost i dag,
Det hör till ovanligheten då hon oftast är sen.
Detta med frukost måste barnen göra själv då jag ibland redan är på
jobbet när dom skall upp lika så gubben.
Och dom är inga små barn som behöver tillsyn.
Eller????
 
Nu tar jag en liten nyhets koll och ser vad jag skall osta komma sen.
Jag och gubben tar en tripp till Tullinge, han skall till sjukgymnast
och kolla upp ryggen, höften, svanskotan.
Och var är felet???? 
Ingen vet han har bara ont vid belastning.
 
Vi tar en dating lunch han och jag, jag tar wok och
Ari tar en sallad. Sen måste han hem och vila ryggen.
Jag åker till centrum och handla lite nödvändiga saker.
 
Så nu är det lite kaffe hemma innan jag skall till Salem och
Ari till läkaren. Mitt uppdrag är nog lite roligare än hans.
Jag tar en fika och snackar lite.
 
 
Innan jag åker hem går jag över till Camilla, Joline ville leka med Linus.
Hon får sig en åktur i Roberts bil. (Linus bil är på verkstan)
Farfar Göran viste vad han skulle ge sina barnbarn :)
 
Kvällen är här och jag har en trött unge och en trasig säng.
Då får hon sova i min säng då.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0