Ny röntken

 
TORDAG
140116
Hjalmar & Helmer 
Grattis
 Joline
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
När man har blivit berömd träffar man förbluffande
många av sina skolkamrater på nytt.
 
av; Lyndon Johasomn
Hej där 
Då är det en ny dag och nya utmaningar.
Jag kommer att ha min lilla flicka hos mig och vi kommer att göra roliga saker.
V kommer att umgås hela dagen.
 
 
Har fruktansvärt ont i min rygg i dag, kan det bero på att
en viss lite dam har legat i min säng??
Ja så är det.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Denna morgon blir helt olik alla andra. Jag kommer inte in i duschen först, det blev
frukost och en titt i datorn först. Jag har nog inte så mycket tid att göra det sen under dagen då
jag har trollet hos mig.
 
 
Så jag har en skön stund framför mig och den skall jag njuta av.
Allt är tyst och mörkt i huset, bara mitt lilla ljus brinner.
 
Dagen rullar på  och vi startar lite lätt med barn som skall till skolan.
Det är bara att köra och se vad det blir.
 
När man väl får liv i Jolin så är det lite tröttmössa.
Vi skall äta en lasagne lunch hos Linus,  sen skall vi faktiskt åka
med farfar till skäris och göra en ny röntgen på svanskotorna.
 
Det är inga som helst problem men Lill fia och hon är
så duktig på att gå med oss dit vi skall.
Hon ler och hälsar på all hon möter, hon är glad och det är så
skoj att ha henne med sig.
 
Jag har mitt stora kall i mina barnbarn. Här får man gränslöst med kärlek och bekräftelse.
Barnbarn är det bästa som finns.
 
Väl hemma efter några skutt i olika affärer så är det bara att
köra på i tubsockan och låta eftermiddagen över gå i middagsmat och
lite bad med mys pys innan hon slocknar.
 
 
Kom på att hon inte sov någon middag i dag???
Ja just ja ..... hon var ju uppe så sent, hon  och
gubben sussa ju till 9.30.
Bra att hitta förklaringen :) .
 
Nu är det i alla fall kväller och vi skall sova medans farfar får åka ut och
hjälpa sonen med sandning.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0