Ut med julen

 
FREDAG
140103
Alfred & Alfrida 
Grattis
Onda magar 
 
 Dagens citat
 
Äventyr är resultat av en dålig
planering.
 
av; Överste Blatchford Snell
 
Hej där 
 Ja en freda som är lite speciell eftersom jag
är ledig och kommer att vare det även i helgen.
Vi tar det piano och inga större ansträngningar
i dag :) .
 
Ja det var till att få en lätt sovmorgon, så där 06.15.
Skönt, in i en varm behaglig dusch och sen en frukost
tillsammans med mannen i mitt liv. 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Han har så ont och det är besvärligt med ryggen på honom.
Men det är bara att bita i hopp säger han.....
Jo just de ja, vem blir utsatt av hans sura nuna och vassa ord??
Just de ja JAG.
 
Nu är det bara gardiner som kommer att bytas här och där.
Sen är hela julen borta för denna gång den kommer om 360 daga ungefär,
snabbt tänkt hehehe.
 
 
Robin har varit och tagit mer prover, läkarna är inte så bekväma
med att sätt pace maker på en ung man.
Förståligt. 
Hoppas vi hittar andra utvägar på hans slöa hjärta.
 
Nu är det bara att låta dagen rulla på, ner och handla lite och sen är det
redan lunch. När man inte har något planerat då går dagarna fort.
En lugn och fin dag med hemma pyssel, kort och gott.
 
Rille kom och låna bilen, Aris arbetsbil, då Jimmie också vill ha den
för transport av gipsväggar.
Och Thomas fråga också efter den, för transport av ett träd :) .
En populärt fordom på en och samma dag och timme.
 Allt löste sig och alla fick låna den, Thomas hoppade dock över sin biltur :) .
 
 
Lite  kvälls mys med en Hobbit film aldrig fel.
Gubben har någon magåkomma så han ville inte komma med.
Så jag fraktade mig till Brinken själv.
 
Vilken bra film.
 
Nu hem och sova lite.
En ny dag i morgon.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0