Barnen hos mig

 
FREDAG
140725
 Jakob
Grattis
 En vacker dag
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
En konstnär måste icke blott säga vad de andra
människorna icke kunna, utan också vad de icke våga.
 
av; Elmer Diktonius
Hej där 
Nu skall vi se vad jag går för ....
Eller. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Upp med klockan i dag, har en liten uppgift att stå i idag.
Det är Salem som gäller, jag har gubben med mig som kan passa de två som sover hemma.
Så slipper vi dra upp alla kidsen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
En snabb frukost och sen är det bara att fixa iordning sig för avresa till Salem.
Jag, Nea, Amanda och Haylie åker mot Södertälje och får då en bra parkering i skuggan för lilla pärlan.
Det tar så där 45 minuter sen är de klara och vi tar oss hem till Salem igen.
Här väntar Jolin ivrigt att få åka med farfar, hon nästan håller sig fast vid honom så
han inte glömmer henne. Hon vill även träffa Linus, oj vad mycket det skall hända nu då.
 
Väl hemma släpper gubben av mig och Jolin i brinken och han åker till garaget och fixar lite på pärlan.
Lite rost på dörren var det så nu skall det vara bra.
Ari håller på att dö av värmen så han pallar inte av att städa bilen, han
åker hem och lägger sig under fläkten.
 
Jag tar mig hem på egen maskin.
Haylie kommer snart och jag skall ha båda töserna över natten.
Blir det bad i morgon så är dom med dit ut.
 
Nu kommer Lill trollet och detta kommer att vara en upplevelse av denna
värld. Att ha Joline eller Linus inga problem, kan deras ljud och rörelser men Haylie´s ....
Det kommer att gå i alla fall det är inte det jag säger jag undrar bara hur mycket jag får sova :)
 
Nu har man i alla fall båda här och vi gör det bästa av allt.
Förberedelserna för i morgon är gjorda så jag har blöjor, mat och vatten med mig.
Nu skall vi bara göra kväll till Haylie och Joline lite senare.
 
Joline och jag kolla TV och hade lite mys.
Hon somna i min famn och var nöjd med dagen.
Nu kan jag göra lite av mitt och sen fixa kväll för mig också.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0