Båt tur ... eller inte?

 
LÖRDAG
140705
 Laila & Ritva
Grattis
Båt tur 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det är med åren som man suparna,
det är de sista som knäcker en.
 
av; Okänd
Hej där 
Sol ute och mycket varmt :).
En skön sommar dag att njuta av. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Hade velat sova till tolv i dag, lite trött och slut i kroppen.
Gubben kom hem i går och var arg som ett bi.
Båten startar inte.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Men det kanske blir en kvälls tur i alla fall vi får se vad som händer med eländet.
Frukost intagen sen skall man slåss med duschen och rakning av ben.
Det är en hel vetenskap innan jag kan duscha, plastpåse, tape och irritation.
 
Väl färdig har min man åkt i väg för att försöka sig på båtmotorn.
Nu är det bara att vara lugn och invänta resultat.
Tar en promenad ner till Brinken och en kaffe där.
  
Lite kaffe och lite sol där gör susen. Ett samtal från gubben som börjar
få bra resultat och att motorn är på G.
Han skall plocka upp mig vid 14 så det är dags att åka båt.
 
Nu är vi i Fittja och har hittat en mycket bra plats att ha i båten på.
Jag hoppas att vi kan få en fin dag på sjön jag och gubben.
 
Vi var till Södertälje och sen åkte vi bort mot Tullinge.
Vi var ute hela eftermiddagen och kvällen.
Det var en skön dag
 
På date med gubben och båten
:)
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0