Gålö

 
 
LÖRDAG
140726
 Jesper
Grattis
 Underbar dag
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Patrioter talar jämt om att dö för sitt land
men aldrig att döda för det.
 
av; Bertrand Russell
Hej där 
Vilken skön dag det kommer att bli ... eller? 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är upp med tuppen för allt skall vara iordning när jag tycker att vi skall åka.
Och Camilla vill nog att vi åker runt åtta.
Det blir inge återhämtnings tid för mig, den får
jag ta på Gålö.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Små bar inga bekymmer allt fixat och klart.
Vi kör bara raka puckar och sen är det bara att göra.
Jag vill inte ha det stökigt utan bara lugnt och stilla.
Men jag har större barn som ställer till det lagom mycket.
 
Nu är vi iväg och det känns bra två bila på 10 pers bra jobbat.
Varmt i bilen och så ja det vet vi att det är.
Men AC är i full drag.
 
Det tar bara en timme dit och väl framme hittar vi en bra plats och lite folk.
Bara för tillfället, det strömmar in folk hela tiden otroligt.
Utslagen Jolin
Lika så Haylie
Linus helt slut
 
Vacker dag och massa roligt blir det. De större barnen är inte till mycket hjälp ...
jo Robin tar Jolin en stund och även Linus.
Saga frågar om hon kan ta Jolin när hon sover, och när hon precis
har fått sin glass som hon skall äta först.
Haylie älskar att bada
Dagen går och det fungerar bra, jag är lite orolig att alla
barnen inte får tillräckligt med vatten i sig.
Men Camilla löste det med en sån bra sak ...
Frys uppskuren vatten melon och det blir en vattenmelon isglass.
Fiffigt gumman, vilken bra idé.
 
Har lämnat tillbaka två barn till en super glad pappa
och mamma, efterlängtade kul att se.
Mätta och trötta är dom.
 
Jag har bränt mig lite väl mycket och lika så Robin.
Oj vilken solbränna han har.
Smörjer honom massa när vi kommer hem.
Han skall ut och känner sig inte så fräsch, men han är fin ändå.
 
Jag gör kväll tidigt, kolla film från en skön säng.
Gubben är ju inte hemma så det är ju bara att slappa själv.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0