Händelserik dag

 
TORDAG
140717
 
Grattis
Robin
Du fixa god mat. 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Duglighet är det som ger dig en plats på toppen
om inte chefen har någon dotter.
 
av; Okänd.
Hej där 
Vi har nu kommit till slutet av vecka
29 och sommaren rullar på. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En härlig dag som rullar på och först nu en skön stund med mig och min själ.
Återhämtnings tid till mig.
Bara för mig.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost klar och så kommer Camilla, blir det akuten för Linus eller???
Lite kaffe och planering hur vi lägger upp dagen för oss. 
Vårdcentralen eller akuten???
Det blir akuten.
Så då är vi på plats och här kan det ta tid, vi alla vet att akuten inte går så fort.
Vi blir också förvisade till lättakuten. När det blir våran tur ( då är det bara en före oss)
efter en timmes väntan blir det provtagning och nu skall Linus också kissa på beställning.
Det vet vi alla att det INTE kommer att fungera.
Vid 11.45 kissar han till slut och gissa vad han skall se????
Nu skall han till barnakuten, vi är på ruta ett.
Tillbaka vid akuten och kassan.
Jag följer Camilla in sen måste jag lämna henne då jag skall till läkaren.
Så nu har jag tid hos kurator och skall fixa lite där.
Detta tar 50 minuter.
 
Nu är både jag och Camilla klar så vi möts vid apoteket eftersom hon har fått
medicin mot förkylningsastma, han har förövrigt virus med virusprickar som
gör lite ont på huden.
 
Så nu var det klart med detta. Då är det lunch och sen är det hem, bara
hem och slappa. Precis när jag kommer hem kommer killen som skall fixa kaklet i duschrummet.
Så då blev det ett oväsen av denna värd att man inte hör sig själv.
Nu så är det klart, Robin på G hem och han skall laga maten.
Kyckling wok. Han vill ha lite hjälp av mig och det är ok för an
gör det mesta själv, duktig kille.
 
Då har vi en kväll med tv och slapp tid.
Efter ett par program gör jag natt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0