Knack knack hälgen här.

 
FREDAG
140718
Fredrik & Fritz 
Grattis
 Fredagsmys
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Den kloke lär av andras misstag,
dåren av sina egna.
 
av; Okänd
Hej där 
Nu är helgen här och vädret ser lovande ut,
så det är väl bara att njuta av dagen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Oj lite väl tidigt skall lägga mig till rätta och somna om.
Vänder mig lite till, och lite till.
Nähä värk i bena, ryggen och så förbannade arm.
 
Nu är det min tid, tända ljuset fixa frukost bara vara.
Så nu är jag på banan igen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dagen är inte planerad och jag har inga större saker för mig.
Få se vad som händer i dag.
En morgonpromenad är alltid lika skönt.
Möter upp familjen Karlsson, Wilma har redigt ont i lederna.
Hon får åka bil hem sen.
 
Är ute med Linus och leker lite.
Det är ju roligt för honom, han gillar att vara ute.
Klättra gunga och kasta stenar det är hans liv de.
 
Förmiddagen rulla på så lunchen kommer nu. Jag fixar mat åt mig och Linus
och dom andra fixar till sig. Vi äter tillsamman allt för att Linus skall äta.
Det går så där han är inte speciellt glad i mat, typiskt när han är dålig.
 
Men sen är det tupplur som gäller, han slocknar på en minut .... Zzzzzzz.
Då kollar vi lite på filmen Draktränaren, Draken i den filmen (svart med en
trasig bak fena och kallas tandlös) han är så söt.
Det har kommit en tvåa av den så det kan vara något att se.
 
Jag och gubben kör hem Camilla med en haltande Wilma.
Vi tar en sväng ner till Stallarholmen för att gratta
Jerry, han fyllde år den 17 juli.
Super grattis sonen.
 
 
Gott kaffe och lite snack med barnbarnet Olivia. Hon är tre år nu och
vet minsann vad hon vill. Så jag tycker att hon har skön attityd.
Vi börjar dra oss hemåt vid 18 tiden, nu har Ari ont satan på bröstkorgen.
 
Väl hemma runt 19.30 eftersom vi handla först.
Mat på G och sen fredagsmys :)
Film och godis :)
Kvällen är räddad.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0