Kvällsdopp

 
ONSDAG
140709
Jörgen & Örjan 
Grattis
 En härlig dag
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Ålderdomen är inte så illa
om man tänker på alternativen.
 
av; Maurice Chevalier
Hej där 
 Vi har då en vanlig lite dag med gips på min arm och lite smärta.
Vad gör man åt det? Håller den i stillhet.
Just det i still het !
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En morgon som inte är så stressande, jag har ett möte 10
så det är bara att ta det lugnt.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost mmmm så gott.
Och lite bara min tid :) Ingen är uppe och ingen stör mig :) .
Oh energi flöde in .....
 
Så nu skall jag sparka upp Johanna som bör hänga på till Huddinge,
hon skulle nog vilja vila mer. Jag får skjuts till Huddinge av Camilla :)
 
Så vi beger oss runt 9.30, Tackar Camilla som far vidare till Lenna.
Jag har ett möte med Julia på Försäkringskassan.
Det tar bara 30 minuter.
 
Trevlig pratstund och sen är det centrum som gäller.
Skall kolla om jag hittar en bikini till Johanna om det blir kvällsdopp.
Jag skall träffa Eva på en lunch också, det är lika kul varje gång.
Vi tar en lunch på Castello.
 
Men titta vem som är här .... Anna är hemma på besök :) .
O vad kul, jag gillar den tjejen massor.
Vi har en trevlig lunch och Camilla dyker också upp och blir glatt överraskad.
Det blir en fika och lite snack.
 
Nu skall vi hem och fixa för kvällen. Makaroner och kor blir det till middag och det är
en bukfyllnad som heter duga. Camilla och Anna far hem till Brinken för att äta och fixa för kvällen.
 
Jag fixar iordning vår bad väska och sen kör gubben ner oss,
han skall till Salem och byta bil.
Så han kommer sen.
 
Det blir lite tid vid Brosjön och njutning så det är skönt.
Johanna badar och hoppar runt som värsta fisken.
Hon är så glad att vara i vattnet.
 
Nu är det tid för lilla Linus att komma hem och sova.
Trött som en gris är han, om nu grisar är trötta :)
Han är det i alla fall.
 
En kaffe på Brinken för mig sen hem, gubben dök aldrig upp.
Det var nog lite de jag har på känn.
 Nu får Thomas köra oss hem Tack för det :)
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0