Mår så mycket bättre

 
ONSDAG
140730
Algot 
Grattis
 Ellie
Tack för besöket.
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
En framgångsrik ledare är den som
kan delegera bort allt ansvar, vända all
kritik mot andra och själv ta hela äran.
 
av; Ronald Reagan
Hej där 
Så det är mitt i veckan och jag har sovit så bra och så länge.
Känner mig alldeles upprymd. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Frukost vid 8 i dag vad säger man om det???
Jag kan känna att det är som om hela världen ler.
Piggare än någonsin på länge.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ellie kommer upp och vi snackar lite om allt möjligt.
Kan vara bra saker och det klan vara om
jobbiga saker.
 
Nu är det i alla fall en ny dag och nya utmaning.
Jag är smärtlindrad så mycket att det känns super bra,
nackdel är väl att jag kan då överanstränga handen.
 
Ellie och Fredrik skall åka om en stund så vi far ner till Camilla och tar en fika.
Sen blir jag kvar en stund, Camilla skall iväg vid ett så då kör hon hem mig.
 
Är en smula seg så jag sover en stund och det är OK, vaknar 15.30 mindre bra.
Jag som trodde jag var utvilad. Tur att jag har en som fixar maten till mig.
Middagen är klar vid 18.30.
 
Och det blev ..... smörgåstårta :),
på en onsdag bara så där ... vilken lycka.
Det är ju så gott.
 
En film och lite kaffe sen hem gubben är skittrött.
Hoppas på det bästa att han kan sova i natt. Det är inte så hett i sovrummet nu.
Och det fläktar lite.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0