Men va ....

 
TORSDAG
140703
 Aurora
Grattis
 Jolin
Saknar dig
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den som har brått att leva dör snart nog.
 
av; Okänd
Hej där 
 I dag är det lite viktiga saker för Robin att stå i.
Polis besök för att skaffa pass.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En sån dag detta kommer att bli, kommer att dö på eftermiddagen.
Hur var det här då???
Jag borde sova nu, men nej då jag sover inte.
Klockan är .... 02.35 och jag är inte trött, eller
jag har redan sovit tre timmar!
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Tar lite fika nu och kolla film kan göra susen.
Inte somnade jag inte, då är det tid för frukost.
Ari är uppe och tittar på mig med stora ögon, har du inte sovit, säger han.
Nä gubben det har jag inte blir svaret , lite surt och irriterat.
Är visserligen inte hans fel, men sur är jag.
 
Får allt vila lite i dag sen .. men fan... det funkar ju inte.
Jag skall till Flemingsberg och HS i dag.
Det är ju min otur de då :)
 
Nå ja det går ju bra i alla fall, går ut med Linus en stund.
Det är fint väder. Inte så varmt men ok, Solen lyser.
Det blåser lite så det är inte de bästa vädret, men ... helt ok.
 
Lite lunch innan man skall iväg är en fördel.
Jag måste nog ta mig i kragen och se till att jag äter mer nu.
Min kropp behöver näring :) .
 
Så nu tar jag Robin med i Camillas bil för att åka till polisen
i Flemingsberg, passet skall fixas. Saga har ingen nyckel med sig så hon fick komma
till oss i Flemingsberg. Det är 35 minuter kvar till utsatt och bokad tid.
Man registrerar sig att man har kommit sen har man en nr lapp i alla fall.
 
Detta system är nog lite uppochner i alla fall.
Men allt rullar på och han kan beställa passet.
nu skall han och Saga hem, jag tar en sovande Linus till
HS för att möta upp med Camilla som har läkarbesök.
 
Nu är vi klara och allt är OK. Vi skall ta oss hem och sen är det middag.
Thomas och Camilla fixar den .. jag kan ... FEL .. jag får INTE
använda min hand/arm. Så jag är ingen bra kock.
Grillat blir det, mumsigt.
 
Jag är så trött nu att jag börja må illa Hugo, det är redigt uppochner i magen och huvudet.
Lika bra att ta sig hem och sova innan jag tuppar av.
Väl hemma får jag allt fixa lite för att dra ut på tiden så länge det bara går.
Kan inte lägga mig före nio, då vaknar jag tidigt igen.
 
Nu ja nu hurra sängen här kommer jag.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0