Mer sol

 
FREDAG
140711
 Elonora & Elenor
Grattis
 Trevlig dag
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Livet är det som händer dig
medan du planerar annat.
 
av; John Lennon
Hej där 
Mer ute tid och återhämtning för mig.
Jag kommer vara dunder stark efter detta. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Klockan ringer i dag, jag skall ju hjälpa Camilla på HS.
Hon skall till Reumatologen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så lite frukost med egen tid är det jag vill ha först och sen är det bara att
skapa fullrulle. Så nu är det bara att köra.
Mätt och belåten
.
 
Camilla kommer nu till mig 06.45.
Så nu planerar vi hel dagen, väcker Robin som skall över till Salem
och passa två flickor. Johanna följer med efter tre nätter hos mig.
Dom tar bussen 8.50 mot Salem.
 
Camilla har läkartid klockan 8.30 så vi far i väg också.
Det är precis så vi hinner till rätt tid.
Hon kommer in på en gång då hennes läkare väntar henne.
 
Jag knallar lite runt med Linus och Camilla blir klar fort.
Nu är det bara provtagning sen kan vi ta en kaffe.
 
Och Nu är det bara att ta sig hem till lilla huset.
Lunch och sol och väntan på Joline.
 
Jimmie kör hem Robin och henne så jag kan ta henne ner till Brinken.
Vi skall äta middag där.
Först hinner jag med att tvätta, 14 - 18.
Så Robin och jag är där.
 
Jag och Ari skall handla lite, vi är först ute på Lenna bil och kollar en bil.
Men tyvärr blev inget. Jag är fortfarande bil lös.
 
Vi är där vid 18 tiden då blir det grillat med potatisgratäng.
Massa folk blir det i kväll, Jag, Ari, Joline, Anna Larsson,
Camilla, Thomas, Linus, Rickard, Jessika, Jack,
Kim och Lillevi.
 
Nu blir det inte så sent tack och lov för vi har ju lilla Joline och Linus skall också sova.
Det är klart vid 22 tiden och man kan lägga en bra dag till handlingarna.
 
Nu tar vi och gör kväll för lilla gumman hon skall sova nu.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0