Middag

 
TISDAG
140729OLof
Grattis
 Min dag
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Min erfarenhet är att människor som inte har några
lastare har mycket få dygder.
 
av; Abraham Lincoln
Hej där 
Det är en tisdag där jag inte kommer att göra så mycket.
Jag skall ringa och be att få andra smärtisar. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Går inte att sova så bra, har satan så ont.
så nu tar jag en frulle och senare en dusch.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ellie kommer upp runt nio och vi snackar lite, det är så när man ses så sällan.
ett himla snackande. Kaffe och annat kan man alltid få i sig.
Så vi har en förmiddag vid TV.
 
Jag ringer läkaren och får andra smärtisar, tack nu kan jag få sova :)
Ner till centrum  och fixa medicin. sen är det bara fortsätta soffta.
Har bestämt mig för att fortsätta vara lat i dag.
 
Middagsplaner blir ute mat.
Lite kina mat i Huddinge tack för det och gott var det.
En mycket skön stämning.
Här är min trasiga hand förresten, detta är alltså min hand.
Lite svårt att förklara men om jag stel op. skall båtbenet bort och månbenet sätts i hopp med de tre övriga
Man vrider månbenet så det kommer mitt på det tjocka benet radius (här syns inte mitt benbrott så bra). På hörnan av ulna benet kan man se en flisa som är av. Man ser en svag pil där det är mest hoptryckt. Båtbenet ligger snett ner mot höger om sträcket, som du ser bilden här, den skall alltså bort.
 
Så nu tar jag lite sofft och inväntar Lilleman som kommer från båten snart.
Han har varit på 24 timmars kryssning, med vänner.
Han känner sig vuxen nu.
 
Det blir också små ruff med Saga då hon har attityd.
Kan vara bra att ta ett snack med Sofi.
Hon har stress problem som heter duga och då blir det fel attityd på Saga.
Så nu skall vi väl ta och sova på detta då.
En kväll och dag att lägga till minnes banken
PH´s minnen.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0