Mys dag ... eller?

 
SÖNDAG
140713
Joel & Judit 
Grattis
 Fin dag
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Livet måste levas framifrån men
kan endast förstås bakifrån.
 
av; S. Kierkegaard
Hej där 
 Vi har en söndag framför oss och allt vad den kan ge oss i dag.
Det skall vara regn i dag men det ser inte så ut.
Tror det passerar på insidan av landet.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Nu är jag överlycklig, vakna vid sju :)
Kan du tänka dig SJU.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukosten smaka extra gott i dag ... det var något magiskt över den.
Lite besviken på mina stora barn är jag för dom har ätit upp
Joline´s risifrutti. Inte snällt.
 
Nu skall jag njuta av ensam tid en stund och bara fixa med mitt.
Jag tror Joline sover länge, Ari ligger inne vid TV så han stör inte
heller. Nu är det bara min tid.
Oj vad länge hon sov 8.45 det är ju inte sant ... eller???
Jo hon är ett barn som är en sjusovare. Anat än hennes pappa som var uppe
klockan fyra varje morgon ända tills han blev åtta - nio år.
 
Vi skall ner och handla i dag och hinna leka lite med Joline.
Vi kör ner till macken tar en glass och är sen på G till Brinken.
Då ringer sonen och vill ha dotera tillbaka.
 
Vi kör hem och står på parkeringen och meckar lite Volvo.
Då kommer Jimmie. Joline blir superglad att se honom men...
lite ledsen när hon förstår att hon skall åka med han.
Hon älskar att vara hos farmor.
 
Så jag och gubben tar bilen ner till affären och handlar.
Tar en lunch på donken och sen är det bara hem.
Kollar film och bara slappar.
 
Jag följer Camilla till Fittja hon har hittat ett kök till Linus med massa
saker till så det är kul för han. Han älskar att laga mat.
Men sen är det bara kväll och lite slappa tid.
Film och sen gör vi natt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0