Ny månad

 
TISDAG
140701
 Anton & Mirjam
Grattis
Saga
Grattis till jobbet 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Ungdomen är den tid då man bör studera visdom;
ålderdomen den tiden då man bör utöva den.
 
av; Jean-Jacques Rousseau
Hej där 
 Vi har andra sommar månaden här nu och nu längtar vi efter sol
så man nästan undrar om den kommer över huvud taget.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag har åter igen kommit in i min otroligt dumma sömn perjord.
Jag vaknar före fyra på morgonen och kan inte somna om.
Det är ingen bra rhythm i sömnen.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukosten blir ju så tidig att man är hungrig igen klockan sju.
Så min kaffe får bli intag nr två med en smörgås.
Lite gluttande på datorn, sen lite på tv
.
 
Kan ju kolla film om jag vill .. jag har ju netflex nu :)
Det är inget särskilt på G  så vad skall jag göra??
Förmiddagen ramlar på och jag beslutar mig för att gå till
Brinken.
 
Lite kaffe sällskap kan ju allt vara trevligt.
Man har ju så förbannat tråkigt just nu med gips och allt.
Jag hatar verkligen detta liv.
 
En sväng i centrum och man rör på sig så lite roligt kan det vara.
Hoppas på att det händer roliga saker nu.
Min hand skall bli bättre så jag slipper operation.
Många tankar just nu.
 
Saga har fixat maten och sen var det iväg och jobba med henne.
Hon har fått jobb på donken ... så bra :)
 
Tar lite mat jag, Camilla och Linus ...
Sen är det bara att göra kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0