Ny vecka

 
MÅNDAG
140714
 Folke
Grattis
 Bra dag
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det underligaste med framtiden är att man
då kommer att kalla vår tid den gamla goda.
 
av; Ernest Hemingway
Hej där 
 Nu är det inte så många dagar kvar tills jag får min dom.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Var uppe rätt sent på söndagskvällen bara för att få en känsla av
att få sova länge. Det kallas att lura sig själv.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så frukost och duschen är ett avklarat kapitel och min dag är en
början på en dag med kaffe och lunch inbjudan av Camilla.
Så en morgonpromenad till Brinken och det är skönt.

Leker lite med Linus och dricker kaffe.
Vi tar en promenad upp till mig efter en lunch men sussi som
Thomas gjort. Det var gott. Han är så duktig.
Nog för att han fick hjälp av Annelie lite.
Men det var hans första försök.
 
Väl uppe hos mig blir jag så irriterad på mitt mögliga duschrum
att jag skurar det. Inte så bra med min onda hand men mitt mått är rågat nu.
En kille från Botkyrka kom och skall fixa lite på torsdag sa han.
Så det får jag hoppas då.
 
Nu är det i alla fall städat där. Och jag mår lite bättre av att det ser bra ut då.
Men fan det var inte bra för min hand .... NEJ jag har inte jobbat med min hand men det är
ansträngande ändå.
 
Så vart det Camilla som fixa middagen och jag slipper att anstränga mig
och det är ju alltid trevligt. Fika efter middan sen åker dom hem.
Då kan jag börja fixa kväll.
 
Somna en stund som inte är så bra, jag blir vaken till 01.15 inte så bra.
Nu är det natt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0