Oj en bil :)

 
SÖNDAG
140720
Margareta & Greta
Grattis
Min bil :) 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Den fege kallar sig försiktig
och den girige sparsam.
 
av; Okänd
Hej där 
 Hen helg med full sommar skrud inte illa.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag vaknar upp i ett mycket varmt rum fast än fönster är öppet.
Det är kvavt och klibbigt. Bäst att ta en kall dusch :)
Nu är vi i alla fall vakna jag och min själ.
Vi har lite av vår tid nu.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
All är så stilla, nu ringer min lur ... och ja ha ja jo Camilla.
Hej på dig ... vad har du sa du ... men oj nä inga problem.
 
Jag gick och hämtade Linus för att låna honom själv en stund
(så sällan jag får ha honom själv och dom skall spruta radar i huset) 
Vi kan ju vara ute på gården.
Men han somna så jag passa på och koka kaffe för att ta med ut sen.
 
Gubben ville att vi skulle åka och hälsa på en kompis.
OK jag tar med Linus då. För jag vill umgås med han i dag.
Och så blev det.
 
Ut mot Lenna och för bi där. Har ingen aning om vad stället heter.
Men en kaffe lite snack och gubben hitta bra däck till Volvon, men
vi fick en bil på samma gång.
Jag har en Volvo nu :)
 
Väl hemma börja gubben med maten och då kom Thomas och hämta Linus.
Nu är vi helt barnfria :), inga småttingar och inga stora heller :).
Gubben beslutar sig för att hämta bilen och får hjälp av sin kompis.
 
Jag tar en lugn kväll vid TV och slappar, gör kväll när gubben kommer.
  
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0