Oj vad det går fort en helg

 
SÖNDAG
140727
Marta 
Grattis
Ellie
Kul med besök 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Man skall men allt det man säger, men
man behöver inte säga allt det man menar.
 
av; Okänd
Hej där 
 Kommer det en dag med regn i dag???
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vilken sov morgon :) Jag sov ända till klockan åtta i dag,
visserligen var jag uppe i natt och kolla in gubben som ramlat ner på golvet.
Han var nog rund om fötterna i går :)
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Det är lite tid till mig och det känns bra att ha den, Jag vill kunna återhämta mig ordentligt i dag.
Behöver all jag bara kan fixa. Op i morgon alltid lika läskigt att sövas.
Så lite frukost och kaffe i lungans ro.
 
Saga skall jobba i dag, nio timmar hon är alldeles tossig :).
Jag och Ari skall åka och handla. Ellie och Fredrik kommer i dag.
Så nu är det bara att åka till affären och handla middag och frukost.
 
Väl hemma så är det väl bara att packa upp saker,
vi handla kyckling tills i dag och annat skit.
Inte så mycket folk på Ica maxi.
Nu är det bara att vänta på fika främmande :)
 
Hinner med en film på netflix , västen rulle.
Nästan bra, lite klurig bara.
Då har vi fått vårt fin besök i dag.
Det blir kaffe och snack för hela världen.
 
Robin har åkt till Tana för att städa efter sig och fixa innan båtresan på måndag.
Ellie och Fredrik får låna Robins rum under sin vistelse i Tumba.
Det är så bra planerat så :)
 
Camilla kom över och Ellie han över till Salem en stund.
Även Rickard han träffa henne då dom hade kommit på en fika.
Jack växer så det knakar.
 
Nu efter allt snack och allt annat tar vi kväll.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0