Sagas dag

 
TISDAG
14070
Kjell 
Grattis
 Saga
17 - år i dag
HURRA
 Dagens citat
  Människor emellan
 
En flicka med en framtid undviker
en man med ett förflutet.
 
av; Evan Esar
Hej där 
 Vad blir det i dag då?? Sol och värme och en födelsedag.
Ja det är en rolig dag då.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov skönt hela natten och vakna inte så tidigt, nästan sex var klockan :).
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen är jobbig med gips men det går och är ett skönt moment när
det är klart. Frukosten är en morgongåva som är mmmm så gott.
Nu har man lite planering ...
 
Tar en promenad till brinken och sen till centrum för att möta Nea.
Handla det som skall vara till tårtan .... och det var massa tårtor,
Hur många kommer i dag egentligen???
 
Nå jag Neas bakverk är goda men tre stora tårtor???
Ja det är bara för dom att baka, jag tänker inte göra så mycket, passar barn i stället.
Så det är bara att köra hårt.
 
Få se nu vilka som kom i dag:
Jag var där, Robin, Camilla, Nea, Johanna. Amanda, Linus Joline, Haylie,
David, Rickard, Jessika, jack, Hanna, Ari, Thomas och Wilma.
Så tror det var alla.
 
Det blev i alla fall massa tårta kvar .... massa.
Och kalaset sluta väl där vid 19 tiden när alla har gott hem.
Och då är det bara att städa undan.
 
Man kan ju alltid göra kväll tidigare för att undvika stress och massa trött het.
Jag och Johanna ligger i TV-.rummet och har det mysigt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0