Sol :)

 
LÖRDAG
140719
 Sara
Grattis
 Annelie Karlsson
Grattis på födelsedagen :)
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Mindre är mera.
 
av; Robert5 Browning
Hej där 
Vi har fint väder att njuta av så man skall väl inte klaga. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Första gången jag vakna var klockan bara 03.25 och jag ville INTE gå upp då.
Jag hade en sån tur jag somna om, tack hjärnan.
Nu är min stund på jorden här och jag har återhämtning alla Hugo.
Intar energi och frukost.
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Sagas pojkvän David kom upp tassande för att åka hem ... Undra om han skall
jobba lite han skulle komma tillbaka senare.
Men jag fortsätter att ha en lugn och skön morgon .
 
Har inget särskilt för oss, tar en sväng till Salem och sen till Hågelby.
Loppis där i dag. Kan ju fynda något :)
Nea och jag knallar runt och det är ovanligt att se henne utan barn,
men i dag är min son pappa på hög nivå fyra flickor på Hågelby ... jo jo det är tufft killen :) .
 
Jag och gubben hittar en alldeles nu perkolator, den med plattan under svart och fin.
Den tog vi :) Så då gick gubben upp till sonen och barnen medans jag och Nea gick ett varv till.
Leta kläder till barnen, alltid bra och ha grejer.
 
Sen var det hem som gäller ont som en mört har ja och jag undrar lite varför???
Tröt och smärta vill inte bo under samma tak som jag, gå bara bort nu.
Men inte då  ... FAN !
 
Så fick vi fika sällskap, Camilla och Thomas med Linus kom.
Dom hade varit i Uppsala och letat saker till Annelie.
Inga saker där inte.
 
Nä nu får det allt bli middag och kväll så jag slipper sitta uppe mer.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0