Sol en lördag :)

 
LÖRDAG
140712
Herman & Hermine  
Grattis
Dagens ros.
 Ute dag
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Livet är en tragedi när man
ser den i närbild,
men en komedi sett på håll.
 
av; Charlie Chaplin
Hej där 
 Ute mera ute och massa ute.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna rätt sent för att vara jag. Klockan är över sex och det är så skönt att jag kan få sova nu.
Känns som om jag är på G åt rätt håll. Jag har mer hjälp av en kurator på HS efter min moppe olycka, det är bara skönt för jag har en tung börda i mitt hjärta.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nå väl nu är det frukost till mig och jag väntar på att Joline skall vakna så hon också får lite i magen.
Hon är en liten tjej som är liten i maten också. Jag bjuder henne massa olika saker,
då vet jag att hon får i sig lite i alla fall.
 
Vi tänker ta en dag nere vid Brinke så vi kan leka och bada och skutta.
Hoppas på roliga saker. Linus och Joline blir så glada åt varann när dom får leka och skoja.
Så är det sol där också och barn polen.
 
Vuxet sällskap är alltid lika roligt. Min man är lite trött i dag efter gårdagens öl drickande.
Så det var ju bara att låta han sova lite. Nu är det i alla fall barnbarn tid,
Robert kommer över också, vad kul.
 
Vi tar en fika med melon ungarna gilla det och det är massa vatten i dom.
Bara bra att äta varma dagar.
Joline och Robert med melon i högsta hugg.
Linus gömmer sig så han kom inte med på bild.
 
Vi tar ett park häng också innan jag säger tack och hej för i dag.
Vi hitta en bra park med massa roliga saker , stor klätterställning, gungor,
sandlåda mm.
Joline hjälper Robert med att visa hur man kommer upp.
Robert gillar att gunga :)
Dagens höjdare. :)
Roberts gångstil
Sandlådan är rolig.
På vägen hem köper jag pizza och sallad. Vi har en gubbe hemma som är grinig
Hugo och han behöver uppmuntras. Pizza jan gå hem då.
Vi är bara tre hemma på kvällen, undra vilka som skall sova hemma i natt.?
 
Vi fixar oss och gör natt till Joline hon är trött i dag men ändå är klockan
över åtta så hon kan sova om hon vill.
Hon har varit ute hela dagen och det tar på krafterna.
 
Vi tittar lite på TV sen är det natti för oss också.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0