Tvättar idag

 
ONSDAG
140716
 Reinhold & Reine
Grattis
 Anneli
Tack för sällskapet
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Den styr bäst den som styr minst. 
 
av; Laozi
Hej där 
Vilken tur att Robin hjälper mig med tvätten. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Oj vad skönt ... sova till sju, lura kroppen lite.
Men det är min morgon tid nu.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så det är så skönt och jag njuter av alla minuter för mig själv.
Frukost klar, nu skall jag linda in mig så jag kan ta en dusch.
Hoppas dom kommer och fixar den i dag ... duschen alltså.
 
Då skall jag se vad denna dag börjar och sluter.
Kollar tv lite sen är det bara att massa ner sig till tvättstugan.
Jag har min son som hjälper mig då jag inte kan hänga upp tvätten.
Han är snäll och hjälper mig.
Jag pratar lite med Camilla i luren eftersom Linus är febrig och är inte så pigg.
Hoppas febern går ner. Men det blir inget fika sällskap i dag inte.
Jag skall iväg till Hågelby sen så det får jag ta då.
Nå väl blev ju klar i tvättis vid 13, träffa på Renata och bjöd henne på en fika.
Hån skall också till Hågelby och sälja lite så jag åker med henne sen.
Det är en fin kväll som anländer och nu är det färd till Hågelby.
Renata packar upp sitt och då kommer Anneli med sin kompis.
Vi tar en sväng runt och jag hittar en underkjol som jag vill ha.
Lånar 100 av Annelie ... Tack nu är klenoden min.
Saga fixar maten och jag är hemma vid sju, Anneli kör hem mig.
Gubben kommer då också så vi kan äta middag tillsamman.
Kvällen blir lugn och inga större händelser.
Gör natt nu.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0