Ute

 
TORSDAG
140710
 André & Andreas
Grattis
 Underbar dag
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Mycket få människor lever i dag - de flesta
gör förberedelser för att leva i morgon.
 
av; Jonathan Swift
Hej där 
Mer sol och värme i dag, 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min klocka ringer ... varför då???
Jag skall väl ingen stans i dag !?
Vet inte vad jag tänkte på i går kväll inte.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Men det är ju det vanliga fina morgonfrukost och sen lite
egen energi givande tid.
Vad mer kan man begära av en skön morgon??
 
Ja ha ja då ringer min telefon ilsket som fasen.
En vansinnig son i andra ändan, hans bil startar inte och han blir så rasande.
Det är bara att skicka dit gubben med Volvo nycklarna, men han måste köra den fint och lugnt.
Bilen är gammal.
 
Men vi alla vet att när sonen är grinig är det inget som är lugnt i hans tempo.
Så bilen börjar ryka och bete sig som en gammal hostande gubbe.
Och det är ju så med gamla bilar.
 
Jaha ja åter till min lugna stund eller ... den är nog över för i dag.
Men man kan få mer energi ute i dag.
En solig dag som jag tänker ta hand om.
 
Ute dag till 100 % och Johanna njuter varje minut av solen och vatten. 
Vi tar oss till Brosjäön på förmiddagen, lunch hos Camilla
tillbaka till Brosjön på eftermiddagen.
Vilken dag.
Sol massa sol och mer sol.
 
Middag på Brinken och till slut hem för att sova sött i sängen :)
Johanna tittar på tv och tycker allt är bra.
Jag tar mig en vilopaus i sängen.
Skönt att sova nu efter massa timmar ute :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0