Ute

 
MÅNDAG
140630
 Elof & Laif
Grattis
Linus
  
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Barndomen är en lycklig tid  -  efteråt.
 
av; Okänd
Hej där 
Ny vecka och många kvar med gipset på. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Är fasen så jobbigt att duscha och klä sig.
Jag har ju fortfarande ont vid vissa rörelser.
Känns så skumt i bland.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Men en dusch måste jag ta nu ... jobbigt som f.. .
Det tar sin tid, först tape in handen och sen tvätta sig med en hand.
Sen skall man torka sig ... eller hur.
Kläder, ja ha ja man skall kunna sätta in gipset genom armen också, underlättar.
 
Frukost som jag har väntat.
Njuta av den så gott det går och inte använda ond arm, måste vila den efter duschen.
Vad skall man ta sig till i dag, ja just ja jag har ju tvätt,
Robin hjälper mig :)
Fika besök får jag också, vi tar en tur i centrum också.
Jag behöver mjölk. Och middagsmat.
Chili con carne.
 
Nu skall jag passa Linus eftersom herrskapet skall till tandis.
Vi har lite mys men bikupan och sen skall vi fixa maten.
Och nu när maten är klar skall vi äta.
 
Blöjbyte nr. tre på Lill killen,
Oj nu är det rött och svullen här.
Måste tala med föräldrarna när dom kommer. Massa salva på.
 
Camilla och Thomas beslutar efter samtal med sköterska på
vård guiden att åka in till sjukhuset.
Dom hör av sig sen när dom vet något.
 
Jag tar en film kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0