Väntans tid

 
TORDAG
140724
 
Grattis
 Gålö
Underbar dag
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Alla djur är jämlika, men några
är jämlikare än andra.
 
av; George Orwell
Hej där 
 Det är en lite spännande dag :)
Läkaren ringer och talar om  om det blir op eller inte.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgonstund har guld i mun,
Har en skön morgon med egen tid och en helt OK
återhämtning.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dagen börjar med att jag får ett samtal om bad dag med Camilla ute på Gålö.
Kunde ha varit bättre planerat så man kunde tagit med fler  kanske.
Men vad gör det, jag skall väl njuta av en dag för mig också.
 
Förvånad blev jag när jag såg att Kim är själv ....
var är Lilla hon???
 
Vi var där på Gålö ett bra tag och bada Linus är inte så förtjust i de hela.
Han tycker det är lite otäckt med så här mycket vatten.
 
Vi hade med oss vatten, frukt och kaffe, glass kan man köpa lika så korv.
Vi var där till 16.30 ungefär. Vi spenderade hela dagen med njutning.
 
Min läkare ringde som han lova, 14.00, pip.
Jo nu har han ju pratat med över läkare och professorer.
Dom tycker att dom skall ta sig et titt.
Är det trasigt fixar dom det, är det OK syr dom bara ihop igen.
OK det låter rimligt då. Dom skall ju veta bäst.
 
Men kruckset är att det måste göras nu .....
Så någon återkommer med en tid när han pratat med operationsplanerna.
Vilket sker nästan på en gång. En tjej ringer tillbaka inom en timme och
ger mig några dagar bara, på måndag den 28 skall jag vara där 8.30.
 
Jag skriver upp allt och får sen fortsätta att njuta av dagen.
Så lite mer sol på min bleka kropp och sen är allt OK.
 
Nu är man hemma och maten skall fixas, är lite för slö så jag frågar om
Camilla har plats för två till. Hemma bakat tunnbröd till tunnbrödsrulle.
Gått som fasen. Nu är man lite seg i hela huvudet så jag tar mig hem
jag behöver sova känner jag.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0