Vecka 30 många har semester nu

 
MÅNDAG
140721
 Johanna
Grattis
 Lilla hon
Grattis på födelsedagen
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Om du vill skaffa dig fiender, försök
förändra något.
 
av; Woodrow Wilson
Hej där 
 Jag vet inte med är det inte lite väl snabb snurr på jordklotet nu??
Moder Jord får allt lägga i en liten broms.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna vid tre på natten av att det är varmt, somna om sent om sides.
Vakna strax före fem igen, låg kvar tills Aris klocka ringer.
Kan vara skönt och ha hela dan på sig och göra inget.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost .. gott som vanligt, slappa lite till jag skall inget göra i dag
så jag har ett säng häng. Jo jag har några telefonsamtal att stå i.
Och se om någon skall till Eriksberg i dag.
 
Prata med Johanna på jobbet min otur som håller i sig lite för mycket.
Jag bara dör av tristess. Hon tycker jag skall hålla mig lugn nu så det inte händer mer saker.
 
Prata med Camilla , jo dom skall till lilla hon.
Kan jag ju lifta lite då.
Ringer lite försäkringar och annat skit.
Klar och det känns ju bra.
 
Nu tar jag en skön dusch på återseende.
Så då är man klar och inväntar skjutsen till Eriksberg.
Jag tycker det hör hit att köpa en blomkvast med Thomas tycker tårtan räcker.
Väl i Eriksberg är hon inte hemma utan på vift någonstans.
Handlar vist tårta :) Tillslut kommer hon och vi kan fika.
Det är lite rörigt och jag tycker väl att Kim skulle kunnat fixat kaffet innan.
 
Nu är det i alla fall kaffe och bröd.
Snacka om att Linus blir hög på socker.
Stackars barn :) Han får nog hålla sig till sockerfritt ett tag framöver :)
 
Det är inte så himla lätt alla gånger, men nu skall vi tacka för oss och ta oss hem.
Jag skall göra maten och jag är rätt trött nu.
Vi packar i hopp och sen är det bara att rulla.
 
Gubben kom lite tidigt hem, det är inga långa dagar denna vecka, det kan ju vara skönt.
Men han är sliten i alla fall. Det är hårt för en stor kille som han att fixa detta tempo.
Han är förvirrad och så glömsk. Är det en Alzheimers på G??
Nu är det bara middag och jag skall kolla på en film
"Windwalker"
Lovar bästa indianfilmen ever.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0