Vilken dag

 
 SÖNDAG
140629
 Peter & Petra
Grattis
Jerry
Hårda bud i Mellerud
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
De synder man mest ångrar på gamla dar
är de man inte begått.
 
av; Okänd
Hej där 
 Vi har en vilodag i dag och jag skall väl slappa i dag.
Men nej då massa besök i dag.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Oj vakna till 05.30 och är i stort behov av en toalett.
Rusar dit ....  skönt jag han.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nu fixar vi en liten dusch först, plasta in vänster hand och sen är man klar för
hårtvätt och kroppstvätt. Det är skönt i en varm dusch, man känner att bekymmer rinner av en.
I alla fall på mig :) . Det är ju bara bra att stå där och bli av med allt.
 
Nu till min lilla frukost, det är som vanligt; fil, müsli, smörgås och kaffe.
Man tar en titt på nätet, händer det något i världen?
Som vanligt massa våld såklart, inge kul att läsa om.
 
Linus kommer i dag, hans pappa bygger kök i Södertälje så Camilla håller mig sällis
eftersom gubben skall hämta sin bil och mecka med den.
Rille kör honom dit. Sen kommer lilla Jack upp. Kul att hälsa på han också.
Vi fikar och snackar lite. Sen skall han hem och hjälpa till med städningen.
 
Och då kommer Jerry med sina två pluttar, Olivia och Elton.
Det blev en hel skara med barn ... under dagen, Det är bara trollungen som saknas :( .
 
Det blir i alla fall middag med Jerry och hans barn, Camilla och Thomas med Linus också.
Sen skall vi till Salem och snacka med dom.
Massa saker som skall göras. Trött i hela huvudet är jag.
 
Kvällen kommer och Jerry tar sina barn hem, kul att se dom :) .
Hoppas på fler besök :) .
Jag följer inte gubben till Salem ... jag är för trött.
Det blir tack och hej med alla och sen är det sängen för mig.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0