Hurra för Robert

 
MÅNDAG
140609
 Börge & Birger
Grattis
 Grattis
Robert
Ett år i dag
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Ett fynd är något du inte har användning för
till ett pris som du inte kan motstå.
 
av; Franklin P. Jones
Hej där 
Jag tycker veckorna rullar på lite väl fort i bland.
Hur skall man göra för att sakta in farten??
Tiden kan man ju inte styra över. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag vaknar som vanligt, lite föra klockan och kommer på att jag inte hade behövt
ställa den, jag skall ju till jobbet i kväll.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Men det är ju bara att göra det man skall.
Upp och hoppa in i duschen och in med frukost.
Jag får frukost besök i dag i form av dotter med son.
 
Så det är ju bara att ha en bra dag och filosofera runt lite.
Tar oss ner till centrum, jag måste fylla på kylskåpet med lite mat.
Mjölk och filen tar slut hela tiden.
 
Det blir en lunch på brinken och sen hem för att fixa i ordning för ett kvällspass på jobbet.
Moppen till jobbet och kvällen flyter på. Jag jobbat till
21.00 och det är så lugnt och fint nu.
 
Väl hemma blir det att varva ner och sen hopp i bingen.
Slut för i dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0